van Sydney naar Brisbane - Reisverslag uit Tamworth, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu van Sydney naar Brisbane - Reisverslag uit Tamworth, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

van Sydney naar Brisbane

Door:

Blijf op de hoogte en volg agnes

06 Maart 2007 | Australië, Tamworth

dinsdag 6 maart
We zijn op weg met onze camper! In het begin was het erg wennen, zowel aan de auto als aan het Australische verkeer. Eerst Sydney uit zien te komen en dan de wijde wereld in. Want dat is het hier wel: een wijde wereld. We hebben gekozen voor een route door het binnenland naar Brisbane, daarna nemen we de kustweg.
We rijden over brede, vaak niet al te beste, wegen en kijken ver van ons af. Komen langs kolenmijnen en kilometers lange paardenranches, het is hier het centrum van de paardenbranche.
De eerste kangoeroes die we zien zijn dood en liggen op de weg, verder zien we hier veel soorten prachtige vogels.
De eerste nacht hebben we geslapen in Singleton, onze tweede nacht gaan we doorbrengen in Tamworth, de bakermat van de countrymusic in Australie.

• 06 Maart 2007 - 07:26

Mirjam:

PAARDEN!! Neem er eentje mee in de koffer.. ;)

• 06 Maart 2007 - 11:34

Corry En Theo:

Geniet van je reis door Australie.Kangaroes zul je nog genoeg levend ( en dood) tegenkomen.
    De vrachtauto's kunnen nog groter. Dat zul je in het binnenland nog wel tegenkomen. Zorg wel dat de plaats maakt voor de vrachtauto's, deze kunnen n.l. moeilijk opzij.
    goede reis.

• 06 Maart 2007 - 17:33

Anja:

wat een fantastisch sexy outfitje agnes!
    gr. anja

• 06 Maart 2007 - 17:48

Elly & Harry:

Nu begint het echte reizen, met z'n 2tjes in een gezellige camper.
    Heerlijk toch!Staan jullie op een speciale camperplaats of is het onderdeel van een camping?

• 06 Maart 2007 - 17:58

Marion L.H.:

Hij lust ze vast als ontbijt (de pelikaan)! Hej Agnes en Kees: fantastische vakantie hebben jullie. Geniet enorm van de tweede helft. Ben benieuwd naar jullie ervaringen op de campgrounds in Australie!

• 06 Maart 2007 - 20:29

Neel En Jacob:

zijn er mussen,
    is er horizon,
    zijn er rijen,
    is het stilletjes en echt donker,
    durf je nu nog steeds "shittttt" te zeggen,
    stel je voor; ik ben in Australie en zit lekker op een terras. Steeds hoor ik
    mensen "stront" roepen.
    morgen verkiezingen.
    Volmacht?
    ???????

• 07 Maart 2007 - 19:39

Walter & Vera:

Kijk uit! Campers zij verslavend. Maar niet getreurd. Als jullie terug zijn, heb ik nog wel een campertje te koop.

• 08 Maart 2007 - 03:35

Jocelyn And Nelson:

Just had a look at all your photos - you are certainly having a good look around. Looking forward to seeing the rest of your photos, what a great way to let family and friends back home go on holiday with you.

• 08 Maart 2007 - 15:39

Kees En Piety:

Wij hebben geen spijt dat we jullie kaartjes van de Goldeb Earring overgenomen hebben.
    Het was in één woord geweldig! goede plaatsen trouwens!