Cruise naar Withsunday Islands - Reisverslag uit Sydney, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Cruise naar Withsunday Islands - Reisverslag uit Sydney, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Cruise naar Withsunday Islands

Door:

Blijf op de hoogte en volg agnes

15 Maart 2007 | Australië, Sydney

Woensdag 14 maart
Een dag op en in het water. Het is niet meer zo heeeeeel warm, gewoon warm nu. We gaan met een busje naar de haven en vertrekken om 8.30 uur naar de Withsunday Islands. Stukje varen en dan eerst een poosje snorkelen. Prachtig. Daarna weer een stukje varen en dan aan land voor een kleine wandeling naar een uitzichtpunt met, jawel, een prachtig uitzicht. Dan een lunch aan boord en 's middags een uurtje op een mooi "bounty"strand, waar we lekker in het water gepoedeld hebben met een wetsuite aan tegen de kwallen die hier zitten, maar die we gelukkig niet gezien hebben.
's Avonds nog even naar het centrum van Airlie Beach, waar het bruist van de aktiviteit. Er zitten een paar backpacker-accomodaties en er is levende muziek in de eettentjes die ook leuke backpackersprijsjes hebben.
Kortom: een voorbeeldig vakantiedagje

• 15 Maart 2007 - 11:54

Anja:

prachtig, prachtig, ik kan niet anders zeggen! inderdaad echte bounty eilanden, de eerste foto doet me denken aan cuba, haast exact een zelfde stukje kustlijn met die rots! ik krijg er in ieder geval ook de vakantie kriebels van. geniet geniet en geniet!!! chao anja

• 16 Maart 2007 - 09:45

Els En Gerard:

G'DAY MATE.Oh my God, wat een mooie foto's en die verhalen erbij....Ik krijg al helemaal de kriebels. KOMT GOED!Geniet er nog even van!Doei!!

• 16 Maart 2007 - 22:15

Jan En Nina:

Met veel belangstelling volgen wij jullie weg. Het blijft mijn (Jan) droom om ook eens down under te gaan. Graag willen wij straks jullie verhalen bij een pilsje aanhoren. Heel veel plezier toegewenst, take care.

• 17 Maart 2007 - 08:44

Femke En Rob:

Tot nu toe hebben jullie het volgens mij heel goed. We hoorden van mama al wel dat jullie nog best langer wilden blijven. Laatste 2 weekjes zijn aangebroken, geniet er nog van.

Groetjes Rob en Femke

• 17 Maart 2007 - 09:02

Thérèse En Jac:

Mooie reis. Mooie foto's ook. We willen de verhalen ook wel een keer 'live'horen. Geniet gewoon verder!
    (Bedankt voor de verjaardagskaart 'uit Australie')