Bij Pete en Julie - Reisverslag uit Hinton, Canada van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Bij Pete en Julie - Reisverslag uit Hinton, Canada van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Bij Pete en Julie

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

20 Juli 2010 | Canada, Hinton

Maandag 19 juli.
De dag begint regenachtig, dus blijven we thuis en kijken foto’s en kletsen over van alles en nog wat. Het is hartstikke gezellig.
Later op de dag wordt het droog en we rijden naar Jasper. Daar gaan we met de gondola (kabelbaan) de berg op en genieten van het uitzicht. Daarna gaan we de plaats Jasper verder in en eten een ijsje voordat we via wat sightseeing terug gaan naar Hinton. Onderweg kunnen we genieten van een uitzonderlijk tafereeltje: een berin met twee kleintjes loopt naar de rivier en weer terug naar de beschutting van de bosjes. Dit zie je echt niet vaak hier volgens Pete en Julie. Ook worden we nog getracteerd op een groepje schapen langs de weg.
Thuis wordt de barbecue aangestoken en daar gaan de bizonburgers op, we drinken een wijntje en een biertje en hebben een gezellige maaltijd.
Al met al weer een hele leuke dag.

• 20 Juli 2010 - 15:26

Theo En Corry:

naar welke hoogte gaat die kabelbaan?
    wordt die ook gebruikt voor het skieen?

• 20 Juli 2010 - 20:04

Kees En Piety:

Nou zeg, dit ziet er nog eens goed uit, schitterende foto,s, prachtig zo dat je die dieren zo dichtbij en duidelijk erop krijgt, maar wat zien die schapen er raar uit? of zie ik dat verkeerd?