In en rond Hinton - Reisverslag uit Hinton, Canada van agnes luijkx - WaarBenJij.nu In en rond Hinton - Reisverslag uit Hinton, Canada van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

In en rond Hinton

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

21 Juli 2010 | Canada, Hinton

Dinsdag 20 juli
Goed geslapen, goed ontbeten. Daarna met zijn tweeën naar de Parks West Mall gewandeld, het winkelcentrum hier. In de middag heeft Dylan, een kleinkind van Pete en Julie, ons de bever boardwalk laten zien. Dit was een wandeling van anderhalf uur naar een vijver waar bevers hun burcht hebben.
Om een uur of vier zijn we naar Blue Lake gegaan, een vakantiepark dat gerund wordt door een nederlands koppel. Julie werkt hier regelmatig als kok. Er waren nog meer Nederlanders, het was leuk om met hen onze Canada-ervaringen te delen. En aangezien we nog steeds in berenland zijn mag ik wel zeggen dat we een berengezellige barbecue hebben gehad.
Op de terugweg naar Hinton hebben we weer verschillende herten gezien en ook weer een beer.
Morgen reizen we weer verder.

• 21 Juli 2010 - 07:18

Kees En Piety:

De dag begin ik op mijn werk met jullie verslag te lezen en foto's te kijken. Vakantiegevoel vasthouden tot aan onze volgende vakantie. Het ziet er allemaal prima uit bij jullie, veel ruimte vooral. Zit wel goed daar. Gelukkig krijgen wij hier geen "beren op onze weg". Veel plezier verder.

• 21 Juli 2010 - 07:34

Mirjam:

Waren die extra gasten wel gewenst???
    Ze zien er wel gezellig uit.. :)

• 21 Juli 2010 - 20:15

Anja:

wat een leven daar en wat een ruimte!
    Wij zijn blij met wat zon in de zomer, maar als ik dit landschap zie en het met elkaar de avond doorbrengen op een bankje in de vrije natuur, wil ik meer!
    Geniet van de grote, maar zeker ook de kleine dingen!
    gretjes anja