weer verder met de camper - Reisverslag uit Ottawa, Canada van agnes luijkx - WaarBenJij.nu weer verder met de camper - Reisverslag uit Ottawa, Canada van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

weer verder met de camper

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

23 Juli 2010 | Canada, Ottawa

Woensdag 21 juli.
We krijgen nog één keer een uitgebreid ontbijt van Julie (en we krijgen nog wat mee) voordat we hen verlaten en verder trekken met de camper.
We laten de hoge bergen achter ons en komen in een heel ander landschap. Glooiend en groen, met wijde uitzichten, af en toe kleine meertjes of een riviertje. Het lijkt op een grote uitgestrekte golfbaan (die hier overigens ook veel zijn). Verder op de dag komt er wat meer geel in het landschap en worden de velden nog uitgestrekter.
We kunnen goed doorrijden nu we uit de bergen zijn en schieten lekker op.
Om 16.00 u staan we op een plekje in Jarvis Bay Provincial Park. (weer geen stroom dus.)
Het is een stralende dag met een strak blauwe lucht. We staan bij een groot meer (Sylvan Lake). Wandelen, lezen, plannen maken voor de rest van de week en vuurtje stoken. Het vakantieplaatje is weer helemaal in orde.
De dieren van vandaag: lama’s, koeien, paarden, ezels, schapen en bizons! Geen van allen in het wild. En natuurlijk de nodige vogelsoorten. Die wel in het wild.

• 23 Juli 2010 - 06:40

Mirjam:

Die saloon komt zo uit de film!
    Gelukkig geen beren vandaan en at last; vuurtje stoken! nu is het compleet.. :)

• 25 Juli 2010 - 09:37

Theo En Corry:

dat vlakke landschap lijkt wel of je in friesland of groningen zit