laatste dag met de camper - Reisverslag uit Calgary, Canada van agnes luijkx - WaarBenJij.nu laatste dag met de camper - Reisverslag uit Calgary, Canada van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

laatste dag met de camper

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

28 Juli 2010 | Canada, Calgary

Dinsdag 27 juli.
De dag begint bewolkt, we ontbijten gezellig in onze camper. Al gauw trekt het wolkendek weer open en de zon schijnt al weer als we om 10.00u op weg gaan naar onze laatste camping.
Deze camping ligt ten oosten van Calgary zodat we morgen gemakkelijk en snel bij Canadream kunnen komen.
Deze laatste dag vullen we met van het zonnetje genieten, restjes opmaken, de site bijwerken, nog wat schoonmaken en wat inpakken. Ook lopen we nog een rondje over de camping om ons nog één keer te verbazen over de campers waar ze hiermee rondrijden.

Op bijna alle campings waar we gestaan hebben is er op iedere plaats een vuurkorf om veilig te kunnen stoken. Hout wordt ook overal te koop aangeboden. Er wordt veel gebruik van gemaakt.
Ook staat er standaard op iedere plaats een picknicktafel.
Het camperen in Canada is ons goed bevallen.

• 29 Juli 2010 - 06:42

Ww:

succes en behouden vaart

• 29 Juli 2010 - 08:31

Peter:

Goede reis terug en bedankt voor jullie reisverhalen.

• 29 Juli 2010 - 10:00

Theo En Corry:

wij hebben genoten van jullie reisverslagen en foto's en wensen jullie een goede terug reis.

• 29 Juli 2010 - 12:21

Loek:

Het is leuk om jullie ervaringen te lezen. Er waren voor ons veel herkenbare dingen bij. Kennelijk hebben jullie het heel erg naar jullie zin gehad in Canada.
    Kom veilg weer thuis; in Dongen is het ook goed toeven.
    Oh ja..........Nicki Terpstra heeft de 8 van Chaam gewonnen.

Groetjes Loek