Aankomst in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Aankomst in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Aankomst in Melbourne

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

22 December 2011 | Australië, Melbourne

woensdag 21 december.

Na een voorspoedig eerste stuk van de reis volgde er helaas een vertraging van maar liefst zes uur op het vliegveld van Singapore. Onze bowing A380/800 stond klaar op de startbaan maar bleek toen problemen te hebben met het neuswiel en kon daarom niet opstijgen. Terug naar de gate, iedereen (zo’n 800 personen dus) er weer uit en uiteindelijk was het ver na middernacht voordat we verder konden.
Na een reis van zo’n 35 uur kwamen we dan ook doodmoe aan in Melbourne.
Eerst maar even slapen voordat we op verkenningstocht gaan.

We hoeven niet ver te gaan om op het bruisende Federation Square terecht te komen. Er wordt hier overal geborreld, de terrasjes zitten vol. Op het plein, vol met (nep)kerstbomen, staat een koor kerstliedjes te zingen. Oude en nieuwe gebouwen staan gebroederlijk naast elkaar.
In deze gezellige sfeer drinken en eten wij wat. Het is een graad of 20, zonnetje, windje. Heerlijk weer. Dit maakt al veel van de vervelende reis goed.
’s Avonds wel op tijd ons bed in om morgen Melbourne verder te verkennen.

• 22 December 2011 - 07:38

Mirjam:

Wat was ik blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen na het neuswiel incident. :)
    Gelukkig is er al een klein stukje van de vervelende reis vergeten..

Wat ben ik jaloers als ik zo lees wat voor moois en leuks er te zien en te beleven is..
    Nog even en jullie zijn de hele heenreis vergeten!

XxX

• 22 December 2011 - 08:56

Theo En Corry:

Het valt niet mee om zonder vertraging aan de andere kant van de wereld te komen.
    Wij kennen het probleem.
    Alle leed is weer geleden, dus genieten maar