Townsville, Paluma - Reisverslag uit Sydney, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Townsville, Paluma - Reisverslag uit Sydney, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Townsville, Paluma

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

11 Februari 2012 | Australië, Sydney

Zaterdag 11 februari.

Vandaag met zijn allen naar Paluma voor een (warme) wandeling door het regenwoud, een picknick met uitzicht en daarna een heerlijk verkoelende duik bij de waterval in Little Cristal Creek. Weer thuis de barbecue aan en na een gezellige avond allemaal vermoeid naar bed. Morgen weer een drukke dag voor de boeg.

Onderweg krijgen wij onze eerste regenbui sinds weken. Verfrissend? Niet echt. We zitten in de auto en als we uitstappen is het nog net zo warm als voorheen.
De warmte is hier vochtig en daardoor moeilijker te verdragen dan de droge warmte in de outback.

• 11 Februari 2012 - 16:43

Loek En Jutta:

Jullie maken mooie dingen mee. Het lijkt wel vakantie! Blijf genieten, foto's maken en belevenissen opschrijven.
    In Dongen is het koud zoals in de rest van Nederland. De voorzitter van de elfstedentocht heeft afgelopen woensdag gezegd dat it NIET aon get. Jammer, jammer.....maar we hebben de afgelopen week wel een staaltje van Friese saamhorigheid, bereidwilligheid en elfstedengevoel gezien, geweldig. Tuitert en Wennemars hebben een marathonploeg opgericht...........jawel...........ik bedoel de sprinter Wennemars en Tuitert, de olympisch kampioen op de 1500 meter. Da's toch logisch dat die marathons gaan rijden?! Als ik dit schrijf, kijk ik naar spelende kinderen op het ijs, terwijl jullie waarschijnlijk nu aan het slapen zijn.
    Bij Ajax is het droefenis, PSV en Fijenoord doen het goed, Twenthe heeft gisteren thuis van Heracles verloren. De burgemeester van Breda zal al wel een beetje zenuwachtig zijn, want vanavond komt Ajax met al die lieve supporters naar Breda.
    Ik heb verder niets nieuws te vermelden behalve dat we morgen naar de blues gaan, we over vier weken op vakantie gaan en dat we vanavond runder stoofvlees eten. Dat lijkt me wel zinvol voor jullie om te weten.

Groetjes en tot ziens,
    Loek Willemen