Atherton - Reisverslag uit Atherton, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Atherton - Reisverslag uit Atherton, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Atherton

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

15 Februari 2012 | Australië, Atherton

Woensdag 15 februari.

De dag begint met buitjes en het is al snel vochtig warm. We gaan nog even lekker de zee in voordat we op ons gemak de camper weer rijklaar maken. Goed en wel onderweg krijgen we onze eerste tropische stortbui en gaandeweg de dag volgen er meer.
Toch zien we kans een redelijk droge wandeling door het regenwoud te maken. We lopen via een uitgezet pad op verschillende hoogtes door het verder ondoordringbare woud en kijken er op neer vanuit een uitkijktoren.
We rijden door naar Atherton. Dit ligt op een hoogte van 1000 meter op een bergplateau en de temperatuur is hier een stuk aangenamer. Met zo’n 26 graden is het hier heerlijk.

• 15 Februari 2012 - 11:01

Theo En Corry:

Hebben die curlew's je niet wakker gehouden?? Ze kunnen n.l. heel hard te keer gaan.

• 15 Februari 2012 - 18:15

Mirjam:

Geniet geniet geniet van de temperaturen daar.. daar is hier niks van terug te vinden.. Maar een geluk, het vriest momenteel niet meer!