Laatste dag Australië - Reisverslag uit Cairns, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Laatste dag Australië - Reisverslag uit Cairns, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Laatste dag Australië

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

25 Februari 2012 | Australië, Cairns

Zaterdag 25 februari.

Onze laatste dag in Australië.
Naar de plaatselijke markthal. Altijd leuk. ’s Middags nog een keer in het grote zwembad ‘hangen’. Er is een heel leuk sfeertje bij het zwembad. Er staan wat kraampjes en er is een podium waarop een reggaeband aan het spelen is. ’s Avonds lekker uit eten. We eten nog één keer de plaatselijke specialiteiten: Barramundi(vis), kangeroe, krokodil en emoesaucijsjes.
Daarna de koffers weer reisklaar maken. Morgen om 10.00 uur vliegen we van Cairns naar Brisbane, via Singapore waar we over stappen op een vlucht naar London. Vanuit London naar Amsterdam, waar Mirjam ons op komt halen. Ik zal blij zijn haar weer te zien.
Het was allemaal geweldig hier, maar we hebben ook heel veel zin om weer naar huis te gaan.

• 25 Februari 2012 - 07:45

Mirjam:

IK zal ook blij zijn jullie weer to zien..
    NOg heel even..

• 25 Februari 2012 - 09:25

Maria:

hele goede reis!!!! tot volgende week.

• 25 Februari 2012 - 13:43

Theo En Corry:

Wij wensen jullie een hele goede terugreis. Hopelijk zonder veel vertraging en welkom thuis

• 26 Februari 2012 - 18:53

Adrienne:

Wat hebben jullie veel gezien en gedaan! Nu nog een goede reis!!

• 26 Februari 2012 - 19:17

Rien En Lenty:

Wij hebben genoten van jullie verslag.
    Een goede thuisreis na deze prachtige vakantie!