Weer thuis. - Reisverslag uit Sydney, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Weer thuis. - Reisverslag uit Sydney, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Weer thuis.

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

27 Februari 2012 | Australië, Sydney

Maandag 27 februari.

In Cairns begonnen aan de terugreis, via Brisbane, Signapore, Londen en Amsterdam in Dongen geëindigd.

In totaal hebben we zo’n 45.000 kilometer gevlogen en ruim 12.000 km gereden.
Naast de eerste vraag van veel mensen ‘Where are you from?’ wordt er ook vaak gevraagd waar je bent geweest en naar toe gaat. Meerdere keren hebben we gehoord “you’ve probably seen more from Australia than many Australians”.
We hebben inderdaad veel gezien, maar nog lang niet alles! Het is ook een totaal andere wereld, er valt nog veel meer te ontdekken in dat prachtige land down under.
Maar aan alles komt een eind. Het is mooi geweest.

De foto’s op de site zijn slechts een kleine greep uit het aantal dat we gemaakt hebben, ook het verhaal erbij vertelt lang niet alles wat er te vertellen valt. We merken zelf dat er iedere keer weer wat anders uit de afgelopen tien weken terug komt in onze herinnering.

Hopelijk hebben jullie via onze site een beetje mee kunnen genieten.
Dank voor jullie reacties, die waren voor ons erg leuk om te lezen.
Ook nog heel veel dank aan onze familieleden die ons zo gastvrij hebben ontvangen!

• 27 Februari 2012 - 16:56

Penny :

WELKOM THUIS
    al een beetje gewend hier en aan het klimaat ,koud he ha ha
    ik heb er zeker van genoten van jullie reis en zo voelde het ook niet zover weg ,zo waren jullie toch dichtbij ....
    maar ben blij dat jullie thuis zijn en dat alles goed is gegaan,
    tot gauw
    gr penny xxxx

• 27 Februari 2012 - 17:10

Theo En Corry:

welkom in ons koude kikkerlandje.
    wij hebben zeker genoten van jullie verslagen en foto;s en hopen in November zelf weer down Under te gaan.

• 27 Februari 2012 - 17:23

Mirjam:

Welkom thuis! ik ben blij dat jullie er weer zijn!!

• 27 Februari 2012 - 21:44

Ria En Ad:

Goed om weer thuis te zijn. We komen wel een keer om live verslag te horen.

• 28 Februari 2012 - 03:45

Nicole:

Welkom thuis!
    Ik heb genoten van alle verhalen en foto's!

• 28 Februari 2012 - 08:35

Piety En Kees:

Ha, we zien dat jullie goed thuis gekomen zijn, we zullen de verslagen gaan missen denk ik, was zo,n beetje het eerste we deden s,morgens. Maar toch wel fijn dat jullie weer hier zijn, rust maar goed uit, de reis en de andere tijd moeten weer even verwerkt worden, tot gauw!