familie weekend - Reisverslag uit Mataura, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu familie weekend - Reisverslag uit Mataura, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

familie weekend

Blijf op de hoogte en volg agnes

06 Januari 2019 | Nieuw Zeeland, Mataura

Zaterdag en zondag zijn voor de familie in Nieuw Zeeland gereserveerd.
We worden zaterdagmorgen niet wakker met het gefluit van vogels maar met het geblaat van de schapen, die we vanuit ons slaapkamerraam ook zien. Vandaag is er een lunch gepland waar zoveel mogelijk familieleden bij zullen zijn. Iedereen brengt wat te eten en zijn eigen drinken mee. Het is een goede formule en er zijn heel lekkere dingen gemaakt. We hebben dit hier al eens eerder meegemaakt en het is erg gezellig. Ook voor de familie zelf is dit een bijzonder samenzijn, ze komen uit alle hoeken van het Zuidereiland en zien elkaar maar weinig.
Zondagmorgen regent het. Goed moment om een lunch af te spreken met een neef die gisteren niet aanwezig was. Daarna nog even naar tante Corrie en oom Jan om afscheid te nemen en ’s avonds eten met onze gastheer en gastvrouw. Dan koffers weer inpakken om morgen ‘on the move’ te gaan.
Een lange rit gepland richting het noorden van het zuidereiland.

• 06 Januari 2019 - 08:37

Adrienne:

Hallo Kees en Agnes, allereerst een gelukkig nieuwjaar!Wat een mooie reis! Heb net alles bijgelezen. Fijn om alle familie weer te zien . Geniet er nog van! Adrienne

• 07 Januari 2019 - 23:51

Corry:

Mooie foto. Waarschijnlijk wel de laatste waar heel de familie bijeen is.