Van Canberra naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Van Canberra naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Van Canberra naar Sydney

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

27 December 2011 | Australië, Sydney

Dinsdag 27 december

Voordat we Canberra weer verlaten gaan we langs de Black Mountain Tower. Hier kun je naar boven en heb je een uitzicht van 360 graden over heel Canberra. Heel indrukwekkend.
Na een ontbijt op 870 meter hoogte beginnen we aan het laatste stuk naar Sydney.
Onderweg is het weer genieten van het landschap waar we door rijden. Het is zo anders dan bij ons en ondanks dat het kilometers lang vaak ongeveer hetzelfde is zit er genoeg afwisseling in om het interessant te houden.

Om een uur of twee rijden we Sydney binnen. Dit is al een belevenis op zich.
Al snel hebben we ons doel gevonden (lang leve de uitvinder van het navigatiesysteem) : Bed en Breakfast Sydney Harbour. Een oud huis in The Rocks, in het centrum van Sydney. Gezellig en huiselijk. Een heel goed onderkomen voor de komende week.
En guess what… We kunnen gewoon vanaf ons bed het operahouse zien !!!!

En dan natuurlijk zo snel mogelijk naar Sydney Harbour.
Het gevoel dat je krijgt als je hier aan de voet van The Operahouse naar Harbour Bridge kijkt, de sfeer die er hangt… Het is niet te omschrijven. Hooguit met: kippenvel.

• 27 December 2011 - 11:06

Mirjam:

Jihoe! Sidney!
    Kippenvel van amazingness is goed! Enjoy!

• 27 December 2011 - 13:26

Piety:

Hoi daar, al veel gezien zie ik, mooie foto,s, de verslagen zijn prachtig, als je je beroep zat ben zou ik verslaggever worden als ik jou was!

• 27 December 2011 - 14:59

Ria En Ad:

De plaats waar jij op de foto staat is dat vanuit je verblijfplaats?
    Het is in ieder geval bijzonder, op naar het nieuwe jaar. Geniet ervan (doen wij hier ook!)