Mataura, Kaka Point, Gore - Reisverslag uit Kaka Point, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Mataura, Kaka Point, Gore - Reisverslag uit Kaka Point, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Mataura, Kaka Point, Gore

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

22 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Kaka Point

Mataura, Kaka Point, Gore.

Donderdag 19, vrijdag 20, zaterdag 21 januari.

Donderdag nemen we Annie mee naar haar dochter Jocelyn. Zij woont met haar partner Nelson in Kaka Point. Een plaatsje aan de oostkust. ’s Avonds verhuizen we met onze spullen naar Corrie en Jan en slapen daar totdat we weer naar Australië afreizen. We bezoeken Gore,de hoofdstad van de countrymuziek en een gezellige plaats met wat meer winkels.
Zaterdag wordt het 60-jarig bruiloftsfeest gevierd en de familie druppelt in de dagen vooraf langzaam binnen.

Zondag 22 januari.
Het was een leuke avond gisteren samen met de hele Nieuw Zeelandse familie.
De dag na het feest wippen veel familieleden nog even binnen, ze komen uit Queenstown, Dunedin, Christchurch, Auckland en zelfs uit Perth in Australië. Alle kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen van Corrie en Jan zijn er bij geweest. Daarnaast ook de neven en nichten die hier wonen en zelfs twee neven uit Nederland.
Vanavond sluiten wij ons bezoek aan de familie af. Morgen vliegen we naar Melbourne.

• 22 Januari 2012 - 10:14

Marion:

Hej Kees,
    Staat je wel zo'n Chevy. Iets om mee naar Rotterdam te tuffen?

• 23 Januari 2012 - 19:00

Mariëlle:

Hoi Kees en Agnes,
    Hè, hè ... eindelijk jullie site bekeken. Leuk om te zien. Veel plezier verder!
    groet Jack en Mariëlle