St. Kilda - Reisverslag uit Melbourne, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu St. Kilda - Reisverslag uit Melbourne, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

St. Kilda

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

25 Januari 2012 | Australië, Melbourne

woensdag 25 januari.

We blijven in de buurt vandaag en ontdekken dat St. Kilda een oudere wijk is. De gebouwen zien er allemaal wat gedateerd uit. Aan het eind van onze straat is een Luna Park. Het is gebouwd in 1914 en gerestaureerd in 1999. Ook al weer even geleden dus en alles ziet er dan ook een beetje verouderd uit. De jonge jeugd vermaakt zich er prima.
Zoals iedere stad heeft ook Melbourne een botanical garden, maar die ligt niet in deze buurt. St. Kilda heeft echter een eigen tuin en daar wandelen we even door.
Uiteindelijk komen we weer uit bij het strand en we lopen langs het water terug.

De middag wordt een strandmiddag. Lekker luieren in de zon en af en toe opfrissen in de zee.
Tegen de avond steekt er een flinke wind op,wordt er volop gezeild en krioelt het van de kitesurfers.

Vanavond de boel weer inpakken. Morgen halen we onze camper op en beginnen we weer aan een nieuw avontuur.

• 25 Januari 2012 - 08:20

Mirjam:

Jihoe! Vandaag strand, morgen camper, dat klinkt als jullie..
    Enjoy!

• 25 Januari 2012 - 08:57

Nicole :

Klinkt allemaal weer goed!
    op naar het volgende avontuur met de camper.
    Veel plezier :)

• 25 Januari 2012 - 17:03

Penny :

die kitesurfers ha ha ,lijken wel rare vogeltjes
    grappig om te zien wel druk op het water daar ,hopelijk zitten niet in de war met elkaar ha ha
    gr penny