Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

30 Januari 2012 | Australië, Adelaide

Zondag 29 januari.

Vandaag rijden we niet verder dan Adelaide. Daar zaten we nog maar een kleine honderd kilometer vandaan, dus we zijn er in twee uur. We gaan naar een Big 4 Holiday Park. Dit zijn grote, luxe campings die je door heel Australië tegen komt en erg in trek zijn. Deze ligt aan het strand en heeft een zwembad. Ideaal voor een dag met 38 graden.
We doen niet veel anders dan luieren en zwemmen totdat het in de avond wat aangenamer wordt. Dan maken we een strandwandeling ondertussen genietend van de zonsondergang.
Morgen nog één overnachting aan de kust voordat we landinwaarts gaan.

• 30 Januari 2012 - 06:23

Miriam & Ivan:

Hi Kees & Agnes
    We are really enjoying reading your travel journal. I would love to see the 12 Apostles, and to drive on the highway from Melbourne to Adelaide.... one day in the future maybe??
    Oh boy, it's so hot in Australia isn't it?? It's good that your camper is big enough and no doubt you will have airconditioning, you certainly need it. You must remember to drink a lot of water every day so you don't get dehydrated.
    We saw Henk & Maria a couple of times last week, had dinner with them, and then all too soon, it's time to say goodbye again. It's been very nice for us that you came, we like to see our dutch relatives.
    And this week, we only have to work 2 more days before we go on our way to Auckland to meet Rian & Stef, and we have 20 days holiday touring the North Island with them.
    Might forget how to go to work haha!
    Anyway, thanks for your diary & photos, and we look forward to more. Enjoy your travels.
    Love Miriam & Ivan

• 30 Januari 2012 - 09:06

Theo En Corry:

Wat leuk om van ver over zee ook reacties te krijgen.
    En neem de goede raad echt aan om veel water te drinken met die warmte.
    Zorg dat je genoeg mee neemt voor onderweg als je de oud back in gaat.

• 30 Januari 2012 - 09:23

Corry:

foutje, ik bedoel out-back

• 31 Januari 2012 - 06:54

Anja:

een goede morgen vanuit een met wit bedrkt dongen.
    tja eindelijk een beetje vrieskou!
    wat een mooi fotoos, een heerlijke tijd moet het zijn daar.
    dongen komt mogelijk steeds verder van jullie af te liggen; goed zo zou ik zeggen!
    hier heb je nl dezelfde fotoos en dien je het te zoeken in de kleine dingen!
    anja

• 31 Januari 2012 - 07:00

Mirjam:

Op naar de kangaroes!

• 01 Februari 2012 - 16:15

Elly + Harry:

We zijn weer bij met genieten, wat een prachtig avontuur
    De foto's zijn weer geweldig,maar je schrijft ook zo leuk.
    Camper lijkt mij wat aan de krappe kant,maar met deze temperaturen
    Lig je toch alleen maar op het strand of in een zwembad,
    Houd vol
    We hebben de schaapjes inmiddels op het droge, zijn
    Gisteren binnengekomen.
    Vanuit een heerlijk koud Nederland de warme groeten

Elly&harry