Even rust. - Reisverslag uit South Melbourne, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Even rust. - Reisverslag uit South Melbourne, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Even rust.

Blijf op de hoogte en volg agnes

18 December 2018 | Australië, South Melbourne

We zijn een paar dagen te gast bij Tim en Angelique en doen de dagelijkse dingen mee. Zondagmiddag is er een zwembadfeest, lekker zwemmen en suikerspinnen eten. Op maandag Zoë en Finn naar school brengen. We mogen mee naar binnen om te kijken naar de start van de week. De assembly. De hele school is hierbij aanwezig. Amy gaat nog niet naar school, maar zij gaat sporten vandaag, waar we ook mee naar toe gaan.
Het is de laatste schoolweek, vrijdag begint hier de zomervakantie.
In de middag maken we met zijn tweetjes een mooie wandeling in de buurt, langs de rivier de Yarra.
Dinsdag is de dag dat we onze huurauto ophalen, waar we meteen mee naar St. Kilda rijden. We zijn hier al eerder geweest en het is een feest van herkenning. Vanaf het strand heb je daar een mooi uitzicht op de skyline van het centrum van Melbourne.
Nu wij er nog zijn om op te passen, nemen Tim en Angelique hun kans waar om uit eten en naar de bios te gaan. Morgen beginnen we aan een zesdaags rondreisje door de staat Victoria.
Het weer is de laatste twee dagen perfect, een graad of 25, lekker windje erbij en geen buien meer.

• 18 December 2018 - 13:54

Anja:

Geluksvogels

• 19 December 2018 - 14:36

Piety Schijvenaars:

Ha gelukkig, ik heb jullie gevonden. Zat namelijk op de pagina van de vorige keer, haha! Maar ik zie dat alles goed gegaan is. weer heerlijk bij Tim en zijn gezinnetje! Geniet ervan en wij gaan jullie lekker volgen!

• 20 December 2018 - 05:20

Adrienne:

Hallo Kees en Agnes. Geniet ervan en zeker van de kleinkinderen! Ben benieuwd naar verdere foto's en reisverslagen. We volgen jullie op de voet!