Dagje Melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Dagje Melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Dagje Melbourne

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

22 December 2011 | Australië, Sydney

Donderdag 22 december

Vandaag een rustig dagje om nog wat bij te komen. Ondanks dat we erg moe waren hebben we afgelopen nacht toch niet goed doorgeslapen.
We gaan Melbourne in en beginnen bij de tourist information. Daar treffen we een heel enthousiaste man die zich met ons verbonden voelde omdat hij een Duitser is. Hij heeft ons veel bruikbare tips gegeven voor de komende dagen, waarin we richting Sydney gaan rijden.
Daarna genoten van de heerlijke stad. Het is prachtig weer en gezellig druk. Rond het middaguur is het al net zo druk in de barretjes en eettentjes als ’s avonds, maar het is hier dan ook vakantietijd, zomer én bijna kerstmis. De stad is in kerstsfeer, compleet met SantaClaus, die cadeautjes uitdeelt aan de kinderen.
Morgen pikken we een auto op en gaan we naar Lakes Entrance. Een plaats aan de kust. Daar brengen we eerste kerstdag door.

• 22 December 2011 - 08:14

Mirjam:

Klinkt goed!
    De site is alleen een beetje abuis, die denkt dat jullie nog in Singapore zitten!

• 22 December 2011 - 14:16

Lenty En Rien:

Gek idee hoor, kerst in de zomer. Hele fijne dagen! Hier regent het en is het koud. Wij zijn jalours op de temperatuur waar jullie in zitten. Geniet ervan.

• 22 December 2011 - 16:06

Maria:

Klinkt allemaal erg goed!
    wijntje, lekker eten ,nee kerst in de zon is zo gek nog niet!
    geniet er van!!

• 02 Januari 2012 - 14:46

Lian Versluis:

Mooi hé melborne , wij hebben er ook mooie herineringen aan ,leuk om jullie foto's te bekijken!
    Hier schijnt flauw de zon in ons dorpje, bij jullie zal het aangenamer zijn geniet verder !!!