Cairns. Hartley's Crocodile Adventures - Reisverslag uit Cairns, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Cairns. Hartley's Crocodile Adventures - Reisverslag uit Cairns, Australië van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Cairns. Hartley's Crocodile Adventures

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

23 Februari 2012 | Australië, Cairns

Cairns. Hartley’s Crocodile Adventures.
Woensdag 22 februari.
Om kwart over acht vertrekken wij weer van de camping. Het is zo’n 40 km rijden naar Hartley’s Crocodile Adventures. Een crocodile farm die goed bekend staat in de omgeving. Op onze weg erheen zien we, voor het eerst in vijf weken, twee velden vol met kangeroes! In het park zijn niet alleen heel veel krokodillen maar ook cassowaries, koalas, kangeroes, slangen en andere reptielen. Het programma past leuk in elkaar. We mogen zelf de cassowaries voeren en tijdens een boottochtje krijgen de krokodillen, die hier in een heel natuurlijke omgeving leven, wat eten voor hun neus, zodat ze een mooie show voor ons geven.
Na een lunch met krokodil op mijn bord en een krokodil naast me in het water lopen we een rondje door het park langs de verschillende dieren die ze hebben.
Een goed park voor een leuk dagje uit.

Gisteren waren we op een Big4 park met vier sterren, nu gaan we naar de Big4 met vijf sterren, ook in Cairns. Australia’s number 1 Caravan Resort, volgens het bord bij de ingang. Het is een erg exclusief park. Er is veel te doen,vooral voor de jeugd, en er zijn twee zwembaden en een waterpark. Ter plekke herkennen we het zwembad. We zijn hier vijf jaar geleden dus ook geweest.

Wij genieten met volle teugen van deze laatste dagen in de wetenschap dat het bijna voorbij is. Na alles wat we gezien en gedaan hebben is het heerlijk om nog even te relaxen. Tot het donker wordt zwemmen we, (met zijn tweetjes in het bad) onder de sterren met het geluid van krekels en vleermuizen om ons heen…

• 23 Februari 2012 - 07:55

Penny:

hallooo
    leuke foto's ,van de beesten ...cassowary voeren gaaf ,heb gezien op tv dat het heel gevaarlijke beesten zijn .
    he jakkie krokodil op je bord ,hoe smaakt het ze zeggen naar kip
    na vijf weken pas een veld mee kangoeroes ,die zijn moeilijk te vinden dan ha ha
    ja ja nog eventjes en dan gaan jullie terug naar huis ,en nemen jullie alle mooie herinneringen mee
    het was een mooi avontuur en heb ervan genoten van de verslagen en de foto's
    gr penny xxx

• 23 Februari 2012 - 08:14

Maria:

Mooie afsluiting van een super reis!
    Zal jullie verslagen missen.
    Geniet nog een paar dagen.

• 23 Februari 2012 - 09:39

Mark En Astrid:

Mooie dag er va gemaakt en dan ook nog even naar het Coconut park geweest. Onze kinderen vinden het daar geweldig! Al helemaal nu ze er het waterpark hebben. Mark en ik voelen nog onze spieren als we terug denken aan de familie fietsen en het racen ermee door het park.

Fantastische foto's van fantastische dieren. Al deze belevenissen pakken ze jullie niet meer af. Namens ons een veilige reis terug toegewenst. Mochten jullie ooit besluiten weer naar Australie te komen, dan staat onze deur voor jullie weer open.