het eerste stukje van de reis - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu het eerste stukje van de reis - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

het eerste stukje van de reis

Door: Webmaster

09 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Na een reis van ruim elf uur zijn we in Maleisië aangekomen voor een uurtje of 12 rust. We zijn met een taxibusje naar een hotel gebracht waar we een paar uur geslapen hebben, wat gebadderd en van een heerlijke oosterse maaltijd hebben genoten Om 5 uur in de middag werden we weer terug gebracht naar het vliegveld voor de volgende vlucht. Een vlucht van een uur of tien deze keer. Gevolgd door het laatste stukje naar het zuidereiland: Queenstown. De reis was lang maar is voorbeeldig verlopen, wel werden op het vliegveld van Auckland onze koffers volledig gecontroleerd, maar we hadden niets te verbergen, dus dat leverde geen problemen op.

• 09 Februari 2007 - 07:59

Mirjam:

Fijn dat de reis meegevallen is! Dan kan nu het echte werk beginnen!
    Geniet ervan!

• 09 Februari 2007 - 18:18

Ria:

Zo ben je thuis en zo zit je aan de andere kant van de wereld te genieten!