van Kuala Lumpur naar Dongen - Reisverslag uit Dongen, Nederland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu van Kuala Lumpur naar Dongen - Reisverslag uit Dongen, Nederland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

van Kuala Lumpur naar Dongen

Door:

Blijf op de hoogte en volg agnes

30 Maart 2007 | Nederland, Dongen

Donderdag 29 maart
de dag van onze terugreis.We kunnen nog een hele dag van de stad genieten, ons vliegtuig gaat pas om 23.55 uur. Op ons gemak nog een keer heerlijk ontbijten, wat shoppen, terrasjes nemen en kijken naar de mensen uit allerlei culturen. Gesluierde vrouwen en kinderen in schooluniform, hippe meiden en keurig geklede heren.
Om 19.30 vertrekken we bij het hotel, het wordt al donker en de rit met de taxi is erg spannend, ieder gaatje wordt benut om maar zo snel mogelijk vooruit te komen. We komen zonder kleerscheuren tegen 21.00 uur aan op het vliegveld.
Met 45 minuten vertraging (door problemen boven Afghanistan) verlaten we Kuala Lumpur en beginnen aan de laatste etappe van onze reis. Een lange zit van twaalf uur, maar we gaan naar huis en Mirjam wacht ons op op het vliegveld.

Het waren acht geweldige weken!! We hebben ontzettend veel gezien, heel veel indrukken opgedaan en heel veel foto's (en filmpjes) gemaakt, waarvan je een selectie op deze site kunt zien.

Onze site is vaak bezocht en wij hebben op onze beurt weer genoten van jullie reacties. Bedankt daarvoor. Het was leuk om onze belevenissen op deze manier met iedereen te delen.

Wij hebben een fantastische vakantie achter de rug.

• 30 Maart 2007 - 14:54

Mirjam:

Good to have you back....

• 30 Maart 2007 - 21:10

Lenty En Rien:

Welkom thuis! Wij hebben genoten van jullie reis verslag. Veel plezier met het nagenieten.

• 31 Maart 2007 - 04:00

Astrid:

Weer terug in Nederland. Wij hopen jullie nog een keer terug te zien in Australië en dan met onze hele familie, dus incl. Mark en Karsten.