Naar Queenstown vanuit Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Naar Queenstown vanuit Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Naar Queenstown vanuit Wanaka

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

09 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Maandag 9 januari.

Vandaag moeten wij onze huurauto inleveren. We rijden met zijn allen naar Queenstown, leveren de auto af en krijgen de auto van Miriam in gebruik. Een Mazda 6, we gaan er dus op vooruit.
Miriam en Ivan moeten aan het werk, zij komen vrijdagavond weer terug naar Wanaka.
Wij brengen een bezoek aan Queenstown dat bruist van aktiviteiten als skydiving en bungee jumpen, maar ook een rit met de kabelbaan naar de top van de berg met natuurlijk een geweldig uitzicht of een boottocht over het meer behoort tot de mogelijkheden.

Op de terugweg verheugen wij ons al op het verblijf in Wanaka. Behalve dat het huis is voorzien van alle luxe, hebben Miriam en Ivan de koelkast goed gevuld achtergelaten en staat er in de tuin een levensechte jacuzzi op ons te wachten.

• 09 Januari 2012 - 06:42

Mirjam:

Wat fijn dat jullie de auto mogen gebruiken en een goed gevulde koelkast is ook erg prettig.
    mooie sfeerfoto van Queenstown!

• 09 Januari 2012 - 09:05

Ria En Ad:

Wat zijn jullie toch geluksvogels..........genieten hoor

• 09 Januari 2012 - 21:20

Elly + Harry:

Ook wij zijn weer terug,we hadden wat achterstand
    met het lezen en vooral kijken van en naar jullie reisverslagen.Wat
    een geweldig avontuur,haast iedere dag staat bol van nieuwe
    belevenissen en indrukken.
    Ook de familie lijken me een stel prachtige mensen zo enorm gastvrij.
    De komende tijd gaan we weer iedere dag genieten,net als jullie.

Grt
    Elly Harry