Nog in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Nog in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Nog in Auckland

Door:

Blijf op de hoogte en volg agnes

26 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Maandag 26 februari
Judy en Jeff wonen in Beachlands, dit is een buitenwijk van Auckland, vlak bij het strand, zoals de naam al doet vermoeden. Van daaruit gaan we in een half uur met de veerboot naar het centrum van Auckland. Dit is de snelste manier om daar te komen. Daar kopen we een ticket voor de volgende veerboot naar het vulkaaneiland Rangitoto. Een eiland op 20 minuten varen van de kust bij Auckland, waar je heerlijk kunt wandelen en een prachtig uitzicht hebt over de zee, andere omliggende eilanden en Auckland zelf. Het ene moment wandel je over gestolde lava, het andere moment door een oerwoud waar je bijna een kapmes nodig hebt om er door te komen. Dit afgewisseld met prachtige uitzichten, wat wil je nog meer! We gaan moe maar voldaan terug met de ferry voor een rustig avondje bij Judy thuis, waar we voor het avondeten de vis van gisterenavond op onze borden vinden.

Voor de familie in Nieuw Zeeland:

Our time in New Zealand is almost running out.
It was a wonderful time, greatly helped by the family. You where all very hospitable and helpful showing us the beautiful things of your country, of which you are visibly proud and now we know why!
We thank you all for this!
Wednesday we're leaving New Zealand and go to Australia for another 4 weeks traveling.

To all who did something for us to make our stay in New Zealand as pleasent as possible:
THANK YOU VERY VERY MUCH!!!!
We loved staying with you.

• 26 Februari 2007 - 08:38

Femke:

Zo dus Nieuw Zeeland zit er alweer bijna op, wat gaat dat snel zeg!! Wel een super vakantie volgens mij. Veel plezier in Australië!!

Groetjes Femke

• 26 Februari 2007 - 11:03

Piety En Kees:

Tjonge , wat gaat de tijd snel.
    Ik heb jullie zo de afgelopen weken gevolgd, zijn jullie niet moe van al dat rijden ?
    Erg leuk dat het jullie nog steeds lukt om foto,s te sturen en een berichtje te schrijven.
    Waar halen jullie de tijd vandaan????
    Hier is alles oké.
    Geniet ze en rust ook zo nu en dan even uit!!!

Doei

• 26 Februari 2007 - 18:02

Loek En Jutta:

Jullie schrijven erg enthousiast als ware ambasadeurs van het prachtige Nieuw Zeeland. Blijf genieten van jullie laatste dagen in Nieuw Zeeland en neem de tijd. Jullie hebben "het record" al gebroken......Proficiat.
    Goede reis naar Australie en blijf gezond.

• 26 Februari 2007 - 18:07

Anja:

prachtige fotoos, mooi gemaakt, zo krijg je een goed beeld, van het land en de vakantie en hoe jullie er van genieten!
    mooi! gr. anja

• 26 Februari 2007 - 20:00

Cees:

Hoi
    De eerste foto van de jachthaven kun je ook op Google Earth inzoomen heel mooi. Sanneke en Bianca komen dinsdag 27 febr in Auckland aan en die gaan jullie aflossen.
    Als jullie elkaar al treffen is het rondje voor mij,(kees mag ook een exportje DUVEL zijn)
    Tel Sanneke 0620019471
    Bianca 0642735781
    Goede reis naar Australie Doei

• 26 Februari 2007 - 21:00

Monique Vonk:

hoi, ik heb sinds kort het adres van jullie?
    Alles goed? Zonder meer beter als hier... want hier moeten we veel werken en het is vies weer..... dus geniet daar maar lekker. Het is wel een gek idee, dat jullie aan het andere eind van de wereld zitten...enfin... laat alles lekker op je af komen en geniet, want voor je het weet ben je weer in Dongen!!
    groetjes Monique

• 26 Februari 2007 - 22:23