Onze laatste dag in Canada - Reisverslag uit Dongen, Nederland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Onze laatste dag in Canada - Reisverslag uit Dongen, Nederland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Onze laatste dag in Canada

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

01 Augustus 2010 | Nederland, Dongen

Donderdag 29 juli.
Op onze laatste dag in Canada maken we nog een wandeling langs Bow River en weer naar Stephens Avenue. Daar is het waar de aktie is. Vandaag staan er allerlei kraampjes en er is weer op verschillende plaatsen levende muziek. De sfeer is hier echt geweldig. Zo rond lunchtijd komen er weer veel mensen uit de kantoren naar buiten, maar er zit vandaag meer kleur op de terrasjes dan gisteren. Misschien komt dit door de markt.
Na de lunch terug naar het hotel, nog even douchen en dan inpakken en wegwezen.
Na een vlucht van acht en een half uur,(acht uur vooruit in de tijd) zijn we weer op Nederlandse bodem. Het is dan inmiddels 30 juli.

• 07 Augustus 2010 - 20:34

Lenty:

Terug van onze vakantie lezen wij het laatste gedeelte van jullie verslag. Het is duidelijk dat jullie een geweldige vakantie gehad hebben.
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn!
    Groeten van Rien en Lenty