Bij Tony in Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Bij Tony in Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Bij Tony in Dunedin

Door:

Blijf op de hoogte en volg agnes

16 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Dunedin

woensdag 15 februari.

Neef Tony haalt ons op bij Jocelyn en neemt ons mee naar Dunedin, waar hij woont met zijn vrouw Roriana.
We maken een tocht naar Taiaroa Head, het puntje van het schiereiland Otago Peninsula, waar je albatrossen kunt bekijken. De weg erheen gaat langs het water, prachtig en soms een beetje eng, want de weg loopt echt pal langs het water en we rijden aan de linkerkant. De terugweg doen we over een bergkam, waarvandaan je beide kanten op kunt kijken en schitterende uitzichten hebt.

Terug in Dunedin laat Tony ons nog even de steilste straat ter wereld zien(we waren benieuwd, want we hebben al heel wat steile straatjes gezien in Spanje en Griekenland enzo, maar deze was echt heeeeel erg steil) en wat andere mooie dingen in Dunedin, zoals bv het station.

• 17 April 2007 - 09:18

Corry En Theo:

Wel goedkoop rijden zo'n steile straat, motor uit en rijden maar. jammer dat het hier niet zo steil is met die dure benzine. Daar kun je mooi op bezuinigen.

• 17 April 2007 - 15:10

Mirjam:

Ieuw!! Links aan het water rijden!! kijk maar uit!
    Stijlste straat lijkt mee te vallen op de foto, maar wil em niet fietsen! ;)