Pinguins - Reisverslag uit Kaka Point, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu Pinguins - Reisverslag uit Kaka Point, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

Pinguins

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg agnes

16 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Kaka Point

Woensdag 14 februari.

We reizen verder, naar Kaka Point. Daar gaan we naar Nugget Point waar de zeehonden bij bosjes op de rotsen liggen te luieren en waar we als hoogtepunt van de dag het geluk hebben de pinguins aan land te zien komen. Je moet hiervoor precies op de juiste tijd ter plekke zijn. Laat in de middag komen ze aan land, hangen even op het strand rond en verschuilen zich dan in de beschutting van de rotsen. We hebben er zes gezien. Erg leuk!

Daarna heeft Jocelyn, waar we vanavond te gast zijn, ons een rondleiding gegeven in de kaasfabriek waar ze werkt. Even iets anders dan natuur en ook heel interessant.

• 16 Februari 2007 - 19:50

Jac En Ria:

vanuit de ruimte volgen wij stil op kousevoetjes.
    Ria:"voorzichtig opa"
    "ja oma".!
    Je loopt de trap op, het hoekje om op de overloop. nog een hoekje.....en dan....... Frank en Marleentje,
    ons dochtertje,
    met daar tussenin......het kleine kind. Even niks zeggen.... 5 kleine regen- buitjes.
    daar ben je dan..Marijne- Marleen Saris.

Als wij nou vanuit het huisje van Marijne een pijl dwars door de aarde konden schieten, dan botsten onze gelukken pardoes op elkaar.

in stilte.
    houdoe
    ssst..op kousevoetjes

• 17 April 2007 - 15:16

Mirjam:

Het was even zoeken, maar heb de pinguins gevonden hoor!! :D