het zuiden van het zuidereiland - Reisverslag uit Mataura, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu het zuiden van het zuidereiland - Reisverslag uit Mataura, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

het zuiden van het zuidereiland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg agnes

13 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Mataura

Op maandag zijn we met neef Grover en zijn vrouw Trish een dagje weg geweest. Zij hebben ons een deel van de zuidkust laten zien. Op het strand van Waipapa point lagen de zeehonden lekker te luieren en in het water van Curio bay hebben we dolfijnen zien zwemmen. Was het warmer geweest dan hadden we met hen mee kunnen zwemmen. We zijn gestopt voor een picknick in Waikawa en bij een rit over het strand bij Lake Wilkie kwamen we vast te zitten met de 4wheeldrive.Even duwen en we konden de rit vervolgen, langs verschillende meren en watervallen. Dit fantastische ritje heeft ons wel een hele dag bezig gehouden. Vertrokken om 9.00 u 's morgens, terug om 18.00 u 's avonds. Ongeveer 300 km. De dag werd afgesloten met een barbeque bij Grover en Trish thuis.

• 13 Februari 2007 - 07:29

Femke:

Wat hebben jullie al veel gedaan! Heel veel plezier nog.

Groetjes Femke

• 26 Februari 2007 - 21:42

Walter En Vera:

Prachtig om jullie op ons favoriete plekje te zien zitten. Geniet er maar van.