nogmaals de zuidkust - Reisverslag uit Mataura, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu nogmaals de zuidkust - Reisverslag uit Mataura, Nieuw Zeeland van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

nogmaals de zuidkust

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg agnes

13 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Mataura

Dinsdag was de beurt aan neef Francis om ons wat van het eiland te laten zien. Nog een keertje naar het zuiden, het plaatsje Bluff, helemaal op het puntje van het eiland, werd aangedaan. Een lekkere lunch in Riverton bestaande uit de plaatselijk zeer geliefde vis "bleu cod". Een erg smakelijke,witte vis, ook al lijkt de naam wat anders te beloven.
Aan het eind van de middag werd er nog even geprobeerd zelf wat vis te vangen in de Mataura River, helaas zonder resultaat, dus geen eten deze avond....

• 13 Februari 2007 - 07:05

Mirjam:

jullie zullen je wel thuis voelen daar... ;)

• 13 Februari 2007 - 10:24

Anja:

aan de fotoos te zien is het weer wat grillig, wat niets af doet aan al het schoon! kleine hint; is valentijn ook bekent daar!? gr. anja

• 14 Februari 2007 - 08:48

Anton Swennen:

Beste Kees en Agnes,

Zoals beloofd zal ik jullie reis via deze site volgen. Zowel de foto's als de verslagen geven een goede impressie van wat je beleefd en ziet. Veel familie lees ik dus dan zit je goed. Zoals je weet zijn wij ook van plan om evt. volgend jaar naar New Zeeland te gaan dus ik ben benieuwd naar de volgende bijzonderheden en indrukken die je opdoet. Veel plezier nog. Groeten.

• 14 Februari 2007 - 13:48

Pa En Ma:

we hebben de foto's gezien. fantastisch!doe de familie de groeten en nog een fijne vakantie

• 14 Februari 2007 - 16:17

Elly & Harry:

Eindelijk is het dan zover, je eerste kudde schapen, kun je van de achterste 2 zwarte schapen nog een extra fotootje maken?
    Zijn deze schapen ook aaibaar? Het weer laat jullie wat in de steek, maar voorlopig ziet het er beter uit als bij ons. Geniet ervan

• 14 Februari 2007 - 17:25

Kees En Piety:

leuk om te zien dat het jullie daar goed gaat,ga je nog met de dolfijnen zwemmen?

• 14 Februari 2007 - 20:55

Cees:

Hoi Luitjes

Even zat ik wat korter bij,maar ik kon helaas niet omvliegen om even op de koffie te komen.Heb even zojuist jullie eerste dagen in een keer bekeken.
    Mooie natuur geniet ervan en ik tot horens

• 15 Februari 2007 - 17:10

Jan Vereggen:

uit de groepsfoto kan ik jullie even niet uit halen......