met de camper Canada in. - Reisverslag uit Canmore, Canada van agnes luijkx - WaarBenJij.nu met de camper Canada in. - Reisverslag uit Canmore, Canada van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

met de camper Canada in.

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

15 Juli 2010 | Canada, Canmore

Maandag 12 juli.
De dag dat we de camper ophalen. We hebben een afspraak om één uur en zijn op weg om half vier. We beginnen voorzichtig. Het is even wennen. Er staat een harde wind en de camper is erg windgevoelig. We rijden ongeveer 130 km en settelen ons in Canmore. We zitten al tussen de bergen. We stoeien wat met de inrichting, eten wat en maken een wandeling over de camping. Het lijkt een beetje alsof we over het woongedeelte van een kermis lopen. Er staan gigantische bussen met allerlei uitschuifmogelijkheden.
Wij staan met ons campertje ! aan een beekje. Vanuit onze raampjes (het is te koud om buiten te zitten) kijken we in het heldere water en door de dakraampjes zien we de toppen van de bergen. Er lopen konijntjes en eekhoorntjes om ons heen.

• 15 Juli 2010 - 07:32

Mirjam En Ruben:

Wow dat is nog eens een blitse camper! en toch groter als ik had verwacht! leuk!

• 18 Juli 2010 - 11:48

Theo En Corry:

die camper is wel wat beter dan in Australie.
    zo te zien zit hier ook airco in, dus niet primitief met een ventilator.