richting zuiden, Canal Flats - Reisverslag uit Ottawa, Canada van agnes luijkx - WaarBenJij.nu richting zuiden, Canal Flats - Reisverslag uit Ottawa, Canada van agnes luijkx - WaarBenJij.nu

richting zuiden, Canal Flats

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg agnes

15 Juli 2010 | Canada, Ottawa

Dinsdag 13 juli
Vroeg opgestaan en wat aangerommeld. Het is koud. De nacht was fris en het was stoeien met het bed. Het begint ook nog te regenen. Maar dat kan ons niet deren, wij zitten veilig in onze camper. We hoeven nergens voor naar buiten, iets wat wij, tentcampeerders, niet gewend zijn.
We rijden richting het zuiden langs een prachtige route met bergen aan alle kanten en veel meren en riviertjes. We stappen af en toe uit voor een wandelingetje en shoppen wat in Kootenay Park. Om één uur lunch in Radium Hot Springs. We bestellen een cola en als het eten komt worden onze glazen vanzelf nog een keer gevuld, en ze waren al zo groot.
Een paar uur en vele foto’s later zetten we de camper neer in Canal Flats, vlak bij de Kootenay River. Het weer is ondertussen weer een stuk beter, er staat zowaar een waterig zonnetje en de temperatuur is aangenaam. We hebben nog heerlijk langs de rivier gewandeld.

Onderweg komen we ontzettend veel campers tegen.De meeste nogal van flink formaat. Vaak zie je zo’n hele grote RV (recreational vehicle) ook nog eens met een flinke auto als aanhanger.

Geen konijntjes gezien hier, maar als we 's avonds rustig zitten te lezen zien we opeens een hert met twee jonkies langs de rand van de camping richting de rivier lopen.

• 15 Juli 2010 - 07:34

Mirjam:

Wow met pa ernaast is de camper nog groter! :)
    Zonde van de regen, maar wat een mooi landschap!

• 18 Juli 2010 - 11:54

Theo En Corry:

Wat is de natuur daar ook mooi.
    Het zal wel veel mooier zijn als het zonnetje schijnt, jammer zo met de regen